Dunia Tupperware

Dunia Tupperware

Sunday 12 June 2016

Hamper Raya Tupperware

APA BUAH TANGAN BALIK KAMPUNG??
------------------------------------------------
* Nak berlenggang je ker balik kampung?
* Balik kampung jumpa mak ayah bawa apa?
* Tak tahu nak bawak balik kampung apa?
* Tak ada masa nak beli Hamper Raya?
* Nak yang cantik dan berbaloi baloi?


==> Saya faham sangat anda sibuk dan tak ada masa nak pergi kedai hamper dan beli..
==> Saya faham.. anda tak suka sesak - sesak dan susah plak nak dapat parking nak cari hamper raya macam kueh raya dan apa sahaja yang boleh dibawa pulang..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SAYA BOLEH BANTU ANDA SELESAIKAN MASALAH ANDA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dengan penghantaran PERCUMA disekitar lembah klang, anda hanya menunggu didepan RUMAH dan saya datang dengan HAMPER yang super meletop..


ANDA pasti pengsan dengan hasil tangan saya yang tercantik didunia.. lepas tu.. anda pengsan lagi bila dapat tahu harga yang saya tawaran.. super duper berbaloi..

Jom order HAMPER dengan saya "Aidil Tupperware Ampang" - Pembuat hamper RAYA yang bakal mencipta rekod dunia.. Menghasilkan hamper sepantas kilat dan cantek pulak tu..


Hubungi saya number ini.. kalau dapat hafal.. sure dapat hadiah EXTRA
==> 017-695 7998
==> 017-695 7998
==> 017-695 7998

Saya membuka tempahan hamper seminggu sahaja..
maklumlah.. nak buat kueh raya.. nak kacau dodol.. nak jahit langsir.. semua saya nak buat..
- jadi kepada anda.. Jangan bertangguh lagi..
sekarang taw.. msg.. dan whats app saya..

==> 017-695 7998
==> 017-695 7998
==> 017-695 7998

Selamat berpuasa

Fb: Aidil Ampang Tupperware



#hamperraya #tupperwareraya #tupperwareonline #Tupperwaremalaysia #sayajual #jualonline

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment