Dunia Tupperware

Dunia Tupperware

Wednesday 19 October 2016

Kejayaan bersama Tupperware Bermula Di sini

Assalamualaikum,

Nama saya Muhammad Rashidie atau dikenali Aidil berasal dari Kuantan dan menetap di Pandan Indah,KL hampir 10 tahun.


Actually pada mula nya saya tak tau pun Tupperware ni boleh buat income atau bisnes. Bermula dengan sekadar nak beli kek pada malam raya. Kali pertama beraya kat KL dan masa tu tak sempat langsung nak beli biskut raya sebab sibuk dengan kerja. Nak jadi kan cerita saya ternampak lah kat fb syamputra Razali senior saya masa study dulu post kan kek sekali dgn Tupperware. Wow, excited terus saya call abg Syam..malam tu gak dia datang hantar ke rumah tau..




Bukan setakat hantar ke rumah siap bagi tau lagi marketing plan bisnes Tupperware ni. Saya masa tu tak fokus sgt sebab mata dah tumpu pada kek.hihihi. So malas nak pikir lama saya terus isi borang keahlian maka dengan rasminya saya ahli Tupperware. Seminggu lepas raya abg Syam ajak saya ke stokis No 1 di Malaysia Top Sales tau di Ampang..teruja plak masa tu bila tengok macam2 jenis Tupperware depan mata. Lupa plak sblm g stokis saya dah siap2 isi borang utk 10 orang ahli baru..lagi sekali wow sebab dalam masa seminggu dapat 10 org ahli baru.


Modal masa join Tupperware hanya Rm60 sahaja tau dan saya tak perlu nak buat pinjaman Bank. Setiap bulan saya akan ada kan roadshow dan party dari rumah ke rumah untuk memperkenalkan kelebihan Tupperware untuk seisi keluarga serta bantu mereka yang ingin tambah pendapatan sampingan.


Dan Alhamdulillah sekarang saya ada hampir 500 orang ahli baru dalam masa 5 tahun saya ceburi bisnes ini..Berjaya melahirkan 11 orang director dalam organisasi saya yg di namakan organisasi Anjung Bestari. Sepanjang penglibatan dalam bisnes Tupperware saya berpeluang bercuti secara percuma ke Bangkok dan menetap di hotel 5 bintang. Bukan setakat komisen bulanan sehingga 4 angka setiap bulan malah saya juga dapat printer secara percuma serta pelbagai Tupperware secara percuma bila bergelar director.  


Matlamat saya adalah untuk rank up AED dan sekarang saya 5 star Director di bawah organisasi Syamputra Razali TP. . Kalau ada perempuan boleh berjaya dalam bisnes yg mana dimonopoli oleh kaum hawa tapi organisasi saya telah bukti kan kami lelaki boleh berjaya untuk capai matlamat masing2.


Tunggu apa lagi anda kat luar sana tak kira lelaki atau perempuan jom ambil peluang untuk libatkan diri dalam bisnes Tupperware tanpa risiko yang besar.
Hubungi saya Aidil 0176957998

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment