Dunia Tupperware

Dunia Tupperware

Saturday 16 September 2017

Bangkit semula dari Kegagalan

Dalam hidup jangan pernah give up atau putus asa.. Bangkit semula dan bina semula kekuatan pada diri kita..

Memang tak dinafikan setiap orang pasti akan merasai kegagalan.. Betul tak. Tak kita lah gagal dalam peperiksaan, percintaan, perniagaan, atau apa jua sekali pun tetapi ayuh bangkit semula..


Jangan fikir negatif, analisis dan kenal pasti kenapa berlaku nya kegagalan tersebut. Tak dinafikan saya pernah gagal dalam perniagaan yang diceburi walaupun perniagaan tersebut adalah sekadar MLM. Saya perlu bangkit semula dari kegagalan dan kegagalan itu lah yang akan menaikkan kembali semangat saya. Hampir 1tahun saya give up dan selalu berfikiran negatif tetapi akhir nya saya kembali bersemangat kali ini untuk lebih maju lagi.. Nak tau kenapa?

1.Saya imbas kembali kenangan tahun 2013 pergi bercuti bersama Tupperware Ke Bangkok secara percuma dan pengalaman disana sgt2 lah manis..



2.Saya pernah mendapat income sehingga 3k sebulan dan saya happy gunakan rezeki itu bercuti bersama family saya..


3.Rasa teruja bila diberi pengiktirafan naik keatas pentas yang di hadiri oleh lebih 1ribu orang kerana kenaikan pangkat dan juga Jualan SALES yang terbaik..

4.Seronok bila dapat kongsi rahsia kejayaan dan tips2 Tupperware kpd org ramai bila saya mengadakan party atau demo.


So Bulan September 2017 saya bangkit semula dan bina rangkaian yang baru dengan azam saya yang baru..
"Peduli kan org yg pandang dan mengutuk kita tetapi kita bangkit semula dengan membuktikan kejayaan"..

Jom Saya ingin menyeru anda diluar sana yang masih tercari cari bisnes apa yang dapat membantu anda dan keluarga anda.. Bisnes yang tak perlukan modal tinggi sehingga anda kena buat pinjaman bank.. Saya hanya perlukan RM78 sahaja dan minat serta usaha dari anda.. TEAM saya sedia membantu anda yg serius ingin berjaya dalam Tupperware Brands kerana Tupperware boleh memberikan anda income yg tiada had serta masa anda yang tentu kan..anda lah Boss dalam bisnes ini.

TUNGGU apa lagi. Hubungi saya Aidil dan kita Sembang2 secara rapat lagi bagaimana Tupperware membantu ramai org diluar sana berjaya termasuk saya yg tak pernah impikan ianya akan menjadi seribu kenangan yang manis..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment