Dunia Tupperware

Dunia Tupperware

Wednesday 4 October 2017

Keahlian Tupperware October 2017

Ramai pulak yang PM/wassup tanya bulan ni apa free gift jika join ahli Tupperware. Special gift dari Tupperware untuk mereka yang belum join ahli lagi, hadiah sangat cute, cantik dan ekslusif tau.

Yang join member sebelum 15 Oktober ni akan dapat hadiah berupa Tupperware Osyter dengan ekslusif print. Dah la join ahli dapat gift lagi, gift ni pun ekslusif tak boleh beli, hanya untuk mereka yang join ahli je akan dapat hadiah limited ni.

Sape yang nak join ahli, nak dapat diskaun 25% setiap pembelian Tupperware atau mereka yang masih mencari-cari peluang untuk buat bisnes dan cari pendapatan tambahan, inilah masanya untuk anda buat keputusan. Bertindak la dari sekarang kerana masa tidak menunggu anda. Kalau nak buat bisnes, saya akan guide anda dari bawah sehingga berjaya.

Nak tau lebih lanjut? Jom kita sembang-sembang dulu, tak kena bayar pun, feel free to talk & guide kepada mereka yang berminat. Kalau berminat, jangan-janganlah malu-malu, nanti anda juga yang rugi. Jom add no Aidil dan kita wasup, tengah semangat ni nak coaching dan cari permata yang ke seterusnya. Seperti biasa, add dan wasup no Aidil 0176957998 Atau boleh terus klik link di bawah :
http://www.wasap.my/60176957998/Tupperwaresupermurah. Terima Kasih πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ’žπŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’žπŸ‡²πŸ‡Ύ


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment